Gömün Beni Çukura

İçinde olan bitenlere karar vermek çoğu zaman imkansız.Zaman geliyor güçlüyüm ben bunu aştım dediğin şeyler karşına çıkıyor.Meğer aşmamış gömmüşsün onu.Sorun değil deyip inandığın şeyler,sorun olmuş halbuki.Gömmüşsün onu.Bitti dediğin ne varsa bitmemiş aslında.Gömmüşsün onu.Kendine yalan söylemişsin meğer.Korkakmışsın bir hayli.Her şeyden kaçmayı cesaretle karıştırmış,cesur sanmışsın kendini.Gömmüşsün halbuki.Sevsen bile sevilmemeyi, severken öğrenmişsin.Seni seveni sevememeyi,karşındakinin sevgisini redderken öğrenmişsin.Kimi zaman kimilerinin yaralarına merhem olayım derken yaralarını üstlenmişsin.Gömmüşsün meğer.Kendi yaralarından dolayı sana yara açanlara sarılmış,merhametinle unutmaya çalışmış ama unutamamışsın.Gömmüşsün meğer.17 yaşını gömmüşsün.Sana iyi gelmeyen her şeyi atlattım deyip kimi zaman aklının en derinlerine;sana iyi gelen her şeyi o da zarar verir düşüncesiyle kalbinin en derinine...Gömmüşsün meğer.Yaşarken bir çukur kazmış.Yaşadığın her şeyi gömmüşsün meğer.Gömmüş ve görmezden gelmişsin.Aldanmışsın meğer.
Şimdi kazdığın o çukur o kadar büyümüş ki...Seni de içine alıyor.Gömdüğün her şeyle tekrar karşılaşmak o kadar ürkütücü geliyor ki...Çare arıyorsun.Şimdi nasıl çıkarım bu çukurdan ?Görmezden gelip gömdüğüm her şeyin,kazandım sandığım her yenilginin nasıl üstesinden gelirim ?
Hayat gibi bu çukur.Hayatın,hayatım belki bu çukur.
Görmezden geldiğim hayat bu,benim çukurum bu.Çözemediğim her sorunun cevabı,kaçtığım her şeyin sebebi,atlattım deyip atlatamadığım her şey bu çukurda.Artık bu çukuru da görmezden gelip beni içine almasına izin vermeyeceğim.Şimdi,gömün beni çukura.Hayat bu çukurda gömdüklerimden ibaretmiş.Bu toprak kaymadan,içinde kaybolmadan önce.Gömün beni çukura.

"Hepimiz öleceğiz de gömün beni çukura."
https://www.youtube.com/watch?v=RdD6Ev-oBQo

Yorumlar

Popüler Yayınlar